Haz de necaz

Ce ne-a povestit o mamica pe forumul desprecopii.com
(http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=147666&whichpage=5):

„Ohh Da. kk de catel este omniprezent incat a intrat in cotidian.

Cand era „mister” mai mititel l-am folosit cu success ca material didactic.

In fiecare dimineata, 10 minute era „ora de matematica”. In timp ce asteptam bus-ul sa mergem la gradi ne plimbam in lungul si-n latul trotuarului. O gramada de kk-tei erau. Asa a invatat fi-miu sa numere si sa se opreasca atunci cand se terminau kk de pe trotuar. Numara cu spor cati erau pe un trotuar (aflat in raza noastra de actiune), cati pe celalalt, sau pe care trotuar erau mai multi . Acolo pe trotuar a spus „mister” pentru prima data culoarea a ceva, pana atunci daca ii ceream acest lucru ma loveam de un refuz total. Intr-o dimineata a exclamat singur: „Uite mami! kk asta este … ALB!”. Tot cu aceasta ocazie am discutat fructuos despre „moale/tare”, nu de alta dar cineva calcase intr-unul si off,off il plimbase mai departe. Asa s-a prins de ce tot spuneam sa ii ocoleasca.

Saptamana trecuta a calcat intr-unul din greseala si mirosea toata casa. Seara am primit minunatul compliment spus atat de dragalas: „Mami, parfumul tau miroase mai frumos ca ccc kk de catel!”. Parfumul meu! primit de la mos Craciun!

In perioada cand studiam intens kk-teii nu am vazut niciodata pe cineva sa stranga dupa propriul caine, desi ni s-a mai intamplat sa exclame in gura mare: „uite catelul! face kk!”. si ce daca facea .”
–––––––––––––––––––––––-
La care altcineva i-a raspuns:
„Evrika!
Asa se explica cum de Romania are mai multi olimpici la matematica decat tot vestul europei + US la un loc! „

6 Responses to Haz de necaz

  1. vecinu spune:

    e tare asta cu olimpicii la mate

  2. vecinu spune:

    de foarte multi ani m-am indragostit de catei.am avut si pekinez si cocker spaniol si ciobanesc mioritic, iar acum am un lup dragut, dar niciodata nu mi-a placut sa calc in rahateii lor.si eu m-am saturat sa fac slalom, nu pe partie la munte, ci prin cartier printre rahatei de caine de rasa.in afara tarii am vazut ca se practica stransul rahatelului catelului personal si aruncarea la gunoi.
    un act de civilizatie alaturi de dragostea pentru catei.de ce nu am fi si noi civilizati?

  3. Maria spune:

    cum te stergi pe tine (pardon!), asa stergi si dupa „copilul” tau!

  4. oanaclara32 spune:

    😀 😀 😀 De-a rasu’-plansu’.

  5. Elena spune:

    E buna replica asta cu olimpicii, surprinzatoare, chiar! Eu am caine, strang intotdeauna dupa el si cred ca in minim 2 din 5 cazuri observ in jurul meu priviri mirate si chiar aud comentarii. Ultima oara de la niste agenti de paza, ce-i drept angajati ai unei cladiri de birouri „ah, ce caine frumos…ca ca se kk…ia, fii atent ca strange dupa el…hahahahaha”. Mie mi se pare normal sa nu las „urme”, celor mai multi li se pare ciudat ca o doamna sa se aplece cu punga si sa stranga rahatei. E trist!

Lasă un răspuns

